Contact

Live chat
Accepteer deze om onze livechat te gebruiken
Live Chat
Maandag tot vrijdag van 8:30-16:30
02 725 00 00
Maandag tot vrijdag van 8:30-16:30
Contactformulier
Stuur ons een bericht
Newsletter
Ontvang exclusieve nieuwsbriefvoordelen en eenmalig € 10,- korting
Inloggen

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Eenvoudig favorieten markeren voor later
  • Gemakkelijk uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
02 725 00 00
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
0

Er liggen geen artikelen in uw winkelmandje

Naar uw winkelmandje
Service Hotline
02 725 00 00
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
Nu slim investeren en besparen.
Tot 38% korting.
  1. Home

Navigatie tonen

FAQ

Bestelling

1. Ik ben een nieuwe klant, waar moet ik rekening mee houden?

Als nieuwe klant kunt u profiteren van alle voordelen van een klantenaccount. U hoeft zich alleen te registreren onder het kopje "Inloggen" -> "Nieuwe account aanmaken". Natuurlijk is het ook mogelijk om als gast te bestellen. Bij een eerste bestelling kunt u echter niet op factuur bestellen.
Alle voordelen van uw klantaccount vindt u hier.

2. Hoe werkt de directe bestelling?

Kent u het artikelnummer van het product dat u wilt bestellen al? Dan kunt u snel en eenvoudig de door u gewenste producten in uw winkelwagen plaatsen door deze in te vullen naast het veld "Voer artikelnummer direct in". Deze optie vindt u in uw winkelmandje. Geef het artikelnummer en de hoeveelheid van gewenst aantal producten aan en klik vervolgens op "Toevoegen".


bestelling

3. Moet ik me registreren om in de webshop te kunnen bestellen?

Ons klantenaccount biedt veel voordelen: u kunt de status en geschiedenis van uw bestellingen bekijken, eenvoudig uw adresgegevens beheren en na inloggen nog sneller bestellingen plaatsen. Natuurlijk bieden we ook de mogelijkheid om een gastbestelling te plaatsen.

4. Is er een minimale bestelwaarde?

We hanteren geen minimum bestelwaarde. Houd er echter rekening mee dat we een klein vast bedrag van € 8,- netto in rekening brengen voor verpakking en transportverzekering bij bestellingen onder € 50,-. Betreft het speciaal vervoer dan ontvangt u vooraf bericht over de transportkosten. Voor particuliere klanten is het vaste tarief € 9,68 bruto.

5. Hoe weet ik dat mijn bestelling correct is aangekomen?

Na Nadat u uw aankoop heeft afgerond, ontvangt u een bestelbevestiging op uw e-mailadres. Na verwerking ontvangt u van ons een orderbevestiging met gedetailleerde informatie.

6. Wat zijn mijn kosten?

Tenzij anders vermeld, leveren wij onze goederen uitsluitend binnen België, Franco aan huis (DDP) vanaf een minimum orderwaarde van € 50,- excl. bt. Voor bestellingen onder dit bedrag, rekenen we een vast bedrag van € 8,- netto handlingkosten. Betreft het speciaal vervoer dan ontvangt u vooraf bericht over de transportkosten. Voor particuliere klanten rekenen we € 9,68 bruto (incl. btw).

7. Waar moet ik rekening mee houden in mijn winkelwagen?

U kunt direct in de winkelwagen bestellen. U kunt daar ook uw promotiecode of actiecode invoeren. Houd er rekening mee dat u maar één code per keer kunt gebruiken. Zakelijke klanten krijgen onze nettoprijzen te zien, de op dat moment geldende btw wordt getoond en opgeteld bij het totaalbedrag. Particuliere klanten krijgen de prijzen van onze artikelen inclusief btw te zien.


8. Hoe kan ik informatie/aanvullingen over mijn bestelling doorgeven?

U heeft een aantal opties tijdens het bestelproces om ons vragen te stellen. Gaat het over een algemene opmerking? Tijdens het bestellen in stap 3 "controleren en kopen" kunt u een opmerking voor ons toevoegen in het veld: " Wilt u ons nog iets meedelen?". Voer uw wensen in - wij nemen dan contact met u op. Is er iets niet helemaal duidelijk tijdens het bestellen? Dan kunt u met ons chatten via het tekstballonnetje rechtsonder in uw beeld.


9. Kan ik een ander afleveradres opgeven?

We leveren graag op het door u gewenste adres binnen België. U kunt het gewenste adres invoeren bij het plaatsen van uw bestelling door op het afleveradres te klikken.


10. Waar kan ik online mijn factuur vinden?

mijn-shop


11. Waar kan ik mijn bestelling bekijken?

mijn-shop


12. Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?


Via uw persoonlijke klantenaccount kunt u op elk moment uw bestelling opzoeken, de status ervan bekijken en uw gegevens beheren. Heeft u nog geen klantenaccount? Registreer dan nu Registration.


13. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat het bestelproces is afgerond?

We verwerken uw bestelling altijd zo snel mogelijk. We controleren graag of een wijziging nog mogelijk is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op 02/725.00.00. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30-16.30 uur.


14. Waar kan ik het artikelnummer vinden? 

U vindt het artikelnummer onder de titel van het artikel boven de afbeelding van het artikel.


15. Waarom ontvang ik deelleveringen?

Houd er rekening mee dat we uw bestelling kunnen opsplitsen in meerdere leveringen om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn. Niet al onze producten bevinden zich op dezelfde magazijnlocatie en 

worden daarom afzonderlijk naar u verzonden. We zullen het aantal deelleveringen echter uiteraard tot een minimum beperken.


16. Waarom heb ik informatie over de bestelling ontvangen?

We doen er alles aan om uw bestelling betrouwbaar en op tijd te leveren. Als er echter wijzigingen zijn in uw bestelling, informeren wij u zo snel mogelijk door middel van een update van uw orderbevestiging, die nieuwe informatie voor u bevat. U kunt de wijzigingen herkennen aan de tekst in VET bij het betreffende bestelitem.


17. Hoe vind ik mijn branche?

Naast het invoeren van uw adres, moet u ook de branche invoeren. Als u op het invoerveld klikt, krijgt u de huidige gebruikelijke industriegroepen te zien. Selecteer de juiste branche.