• WELKOM IN DE SHOP VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
    ALLE AANBIEDINGEN EXCL. BTW
  • PREMIUM SERVICE
    24 DIENSTEN VOOR UW PROJECT
  • MAXIMAAL 3 JAAR GARANTIE
  • MONTAGESERVICE
zakelijke klant - BE

U kunt artikelnummers invoeren bij het zoeken en direct bestellen

Kantoormeubilair & -inrichting | Alles voor uw kantoor

Kantoormeubilair is het hart van elke werkplek - of het nu gaat om een individuele of een open ruimte. Modern en functioneel kantoormeubilair draagt bij aan een positieve werksfeer en verhoogt de tevredenheid en productiviteit van de medewerkers. Bovendien bevorderen kantoormeubels die volgens ergonomische criteria zijn geselecteerd, op duurzame wijze de gezondheid op de werkplek. In ons uitgebreide assortiment kantoormeubilair vindt u alles wat u nodig heeft om uw kantoor in te richten: Van bureaus en bureaustoelen tot mobiele sokkels en kasten tot receptiebalies en garderobes. Wij helpen u graag bij de planning van uw nieuwe kantoor en de keuze van het juiste kantoormeubilair.

Onze toppers

Bureaustoel NET MOTION, synchroonmechanisme, met armleuningen
Bureaustoel NET MOTION, synchroonmechanisme, met armleuningen
  vanaf 169,00 € vanaf 169,00 €
per st.
Topstar OPEN POINT P Plus bureaustoel, permanent contact, net rugleuning, met armleuningen, zwart
Topstar OPEN POINT P Plus bureaustoel, permanent contact, net rugleuning, met armleuningen, zwart
in plaats van 179,00 € vanaf 99,00 € vanaf 99,00 €
per st.
Roldeurkast, H 1040 mm, grijs/grijs
Roldeurkast, H 1040 mm, grijs/grijs
  vanaf 229,00 € vanaf 229,00 €
per st.
MANDAL bureaustoel, met armleuningen
MANDAL bureaustoel, met armleuningen
  vanaf 119,00 € vanaf 119,00 €
per st. vanaf 2 st.
Roldeur voor universele kast, wit
Roldeur voor universele kast, wit
  vanaf 127,00 € vanaf 127,00 €
per st.
Wandgarderobe met 10 enkele haken
Wandgarderobe met 10 enkele haken
  vanaf 24,99 € vanaf 24,99 €
per st.
POINT 60 bureaustoel, permanentcontactmechanisme, met armleuningen, lendewervelsteun, kuipzitting, zwart
POINT 60 bureaustoel, permanentcontactmechanisme, met armleuningen, lendewervelsteun, kuipzitting, zwart
  vanaf 99,00 € vanaf 99,00 €
per st.
Scharnierend frame, zilver, aluminium/PET beschermfolie, waterdicht, DIN A0
Scharnierend frame, zilver, aluminium/PET beschermfolie, waterdicht, DIN A0
  vanaf 21,99 € vanaf 21,99 €
per st. vanaf 3 st.
SENSUM bureaustoel, permanent contact, lendenwervelsteun, orthopedische zitting, met armleuningen, zwart
SENSUM bureaustoel, permanent contact, lendenwervelsteun, orthopedische zitting, met armleuningen, zwart
  vanaf 179,00 € vanaf 179,00 €
per st.
Tafel stalen buis, 1400 x 800 mm, lichtgrijs/zwart
Tafel stalen buis, 1400 x 800 mm, lichtgrijs/zwart
  vanaf 109,00 € vanaf 109,00 €
per st. vanaf 5 set
Plexiglas-kubus, glas transparant
Plexiglas-kubus, glas transparant
  vanaf 57,99 € vanaf 57,99 €
per st. vanaf 3 st.
Wand-folderhouder, voor DIN lang formaat, 12 vakken, L 762 x D 51 x H 518 mm
Wand-folderhouder, voor DIN lang formaat, 12 vakken, L 762 x D 51 x H 518 mm
  vanaf 119,00 € vanaf 119,00 €
per st.
Topstar Hoofdpunt Deluxe bureaustoel, met armleuningen, synchroonmechanisme, voorgevormde zitting, netrugleuning, zwart/aluminiumzilver
Topstar Hoofdpunt Deluxe bureaustoel, met armleuningen, synchroonmechanisme, voorgevormde zitting, netrugleuning, zwart/aluminiumzilver
  vanaf 175,00 € vanaf 175,00 €
per st.
Microgolf, 17 liter, kan eronder gebouwd worden.
Microgolf, 17 liter, kan eronder gebouwd worden.
  vanaf 73,00 € vanaf 73,00 €
per st.
SSI PROLINE S2 bureaustoel, zonder armleuningen, zwart/zwart
SSI PROLINE S2 bureaustoel, zonder armleuningen, zwart/zwart
  vanaf 249,00 € vanaf 249,00 €
per st.
Systeem computer trolley 75 VH grijs
Systeem computer trolley 75 VH grijs
  vanaf 316,00 € vanaf 316,00 €
per st.
Infostaander plakaatstaander A4, voor portret- & landschapformaat, zeer stabiel
Infostaander plakaatstaander A4, voor portret- & landschapformaat, zeer stabiel
in plaats van 69,99 € vanaf 59,99 € vanaf 59,99 €
per st. vanaf 3 st.
vitrinekast, model M3, zilver geelox.
vitrinekast, model M3, zilver geelox.
  vanaf 119,00 € vanaf 119,00 €
per st.
ronde poot voor een vrije opstelling
ronde poot voor een vrije opstelling
  vanaf 82,99 € vanaf 82,99 €
per st.
Bezoekersstoel STYL, lederoptik, met armleuningen, onderstel verchroomd, fango grey
Bezoekersstoel STYL, lederoptik, met armleuningen, onderstel verchroomd, fango grey
  vanaf 53,99 € vanaf 53,99 €
per st. vanaf 12 st.
RUMBA sledestoel, echt leer, zwart
RUMBA sledestoel, echt leer, zwart
  vanaf 69,99 € vanaf 69,99 €
per st. vanaf 3 st.

Onze service

De meeste mensen brengen het grootste deel van hun leven door op kantoor. Apparatuur en meubilair moeten daarom niet alleen functioneel, maar ook ergonomisch zijn. Wij zijn een van de eerste leveranciers die zich met ergonomie hebben beziggehouden en ontwikkelen voortdurend nieuwe oplossingen. Bij ons vindt u het meubilair dat bij u en uw werk past. Wij adviseren u graag uitgebreid en nemen, indien gewenst, het volledige projectmanagement voor u over: van de eerste planning tot en met de organisatie tot en met de installatie.


  • Raadpleging ter plaatse
  • 3D-planningsservice
  • Professionele montage
  • Tot 10 jaar garantie
  • Maatwerkproducten

Uw service bij Schäfer Shop AL ONZE SERVICES

PREMIUM SERVICE

Plant u een nieuwbouw, verbouwing, renovatie of nieuwe inrichting van uw pand? Dan is onze Premium Service de juiste keuze!

MONTAGESERVICE

Op aanvraag monteren onze gespecialiseerde medewerkers uw meubels direct ter plaatse en nemen ze de verpakking mee.

TOT 3 JAAR GARANTIE

Naast de wettelijke garantie bieden wij op de meeste producten een garantie van 3 jaar. Veel geselecteerde producten worden zelfs geleverd met 5 of 10 jaar garantie!

Onze adviseurs helpen u graag verder

0800 34 044
ma - vr 8.30 - 16.30 uur

ONZE BUITENDIENST

CATALOGUS

Kantoormeubilair en apparatuur voor uw ergonomische werkplek


Kantoormeubilair is de belangrijkste uitrusting op bijna elke werkplek. Tegenwoordig brengen veel mensen het grootste deel van hun leven door op kantoor. Het is dus duidelijk dat deze studie niet alleen moet worden uitgerust met functioneel kantoormeubilair, maar ook met ergonomisch kantoormeubilair - of het nu gaat om een managerskantoor, een open kantoor of een thuiskantoor.

Wij nemen graag de complete kantoorinrichting voor u over en ondersteunen u vanaf de keuze van het kantoormeubilair tot en met de montage. Als u dat wenst, kunnen wij u een uitgebreide service bieden met complete kantoren en onze premium service.

Bij ons vindt u een grote keuze aan kantoormeubilair en -uitrusting in modern design die u helpen om in de toekomst nog efficiënter en ergonomischer te werken. Voor elke behoefte en elk budget hebben wij het juiste kantoormeubilair. Wij wensen u veel plezier bij het ontdekken van onze eigen meubelprogramma's en het gehele assortiment.


Alles op zijn plaats met het juiste kantoormeubilair: onze schappen


Bewaar alles wat je op dit moment niet nodig hebt, maar wel bij de hand moet hebben, gewoon in een schap op kantoor. Dit kantoormeubilair is handig om uw overzicht te bewaren. Om oudere documenten op elk moment veilig op te bergen en op te halen, moet u ze opslaan in een archiefplank of een roterende kolom.


Flexibel kantoormeubilair: Rolcontainers voor uw kantoormeubilair


Dingen die niet voor iedereen zichtbaar zijn, kunnen veilig in een rol of staande container worden opgeborgen. Het grootste deel van dit kantoormeubilair is afsluitbaar zodat u belangrijke documenten veilig kunt bewaren. Rolcontainers en ander kantoormeubilair met wielen zijn handig als u niet altijd aan hetzelfde bureau zit, maar vaak van werkplek wisselt in het kantoor: geen vermoeiende herschikkingen meer. Neem gewoon uw kantoormeubilair mee.

ECO, FLEX en PRO: de kantoormeubelprogramma's van Schäfer Shop


In ons assortiment hebben wij voor elke behoefte het passende kantoormeubelprogramma. Bent u op zoek naar goed doordacht, variabel kantoormeubilair omdat uw team flexibel is en voortdurend in beweging? Dan zijn onze FLEX-meubelprogramma's ideaal voor u. Wij bevelen onze PRO-meubelprogramma's aan iedereen aan die waarde hecht aan een representatief uiterlijk, functioneel design, hoogwaardige materialen en eersteklas afwerking van kantoormeubilair. Met onze ECO-meubelprogramma's kunt u werkplekken op maat creëren met een aantrekkelijk design en kosteneffectieve kwaliteit.


Ergonomische bureaustoelen voor gezond werken


Ergonomisch zitten betekent gezonder leven! Kantoormeubilair, zoals in hoogte verstelbare en individueel verstelbare stoelen, moet daarom in elk kantoor beschikbaar zijn. Ergonomische bureaustoelen en directiestoelen kunnen langdurige schade door een verkeerde zithouding voorkomen. Naast onze bureaustoelen bieden wij u een grote keuze aan ander kantoormeubilair om te zitten, zoals diverse bezoekersstoelen, krukken en traversebanken


Goed opgeborgen met het juiste kantoormeubilair: Onze kasten voor uw werkplek


Kantoorkasten zijn de klassiekers van kantoormeubilair. Kies het optimale meubilair voor uw kantoor uit onze plattegrond, rolluik- of schuifdeurkasten. In ons assortiment hebben we een groot aantal verschillende archiefkasten in verschillende kleuren, maten en materialen. Met de bijbehorende accessoires kunt u uw kasten en ander kantoormeubilair ook beter aanpassen aan uw individuele wensen.

Kantoormeubilair en uitrusting voor een aangename sfeer


Kies uit ons assortiment wat uw goede kantooruitrusting zo bijzonder maakt: van kantoormeubilair tot computermeubilair en -kasten tot airconditioners. U kunt zelfs in het donkere seizoen met onze armaturen werken onder optimale lichtomstandigheden. Scheidingswanden en geluiddempende producten zorgen voor een rustige werksfeer, ook in open kantoortuinen. Om ervoor te zorgen dat u klanten en gasten naar behoren ontvangt, omvat ons assortiment niet alleen kantoormeubilair, maar ook een ruime keuze aan verschillende cateringaccessoires zoals koffiezetapparaten, serviesgoed en gebak en complete keukenapparatuur.


Hoogwaardige tafels voor moderne kantoren


Wat zou een kantoor zijn zonder bureau? Om in de toekomst gezonder en efficiënter te kunnen werken, moet je afwisselend zitten en staan. Een in hoogte verstelbaar bureau biedt u optimale ergonomische werkomstandigheden. Met de juiste kantoormeubelaccessoires zoals kabelgoten, tafelbladen of tafelwanden houdt u ook in een open kantoortuin het overzicht en kunt u rustig werken. Naast bureaus vindt u hier ook een grote verscheidenheid aan kantoormeubilair zoals multifunctionele tafels en vergadertafels.


Ontvangst van gasten met receptiebalies


De eerste blik in het bedrijf valt vaak op dit meubelstuk. Wij bieden u een grote keuze aan verschillende ontvangstbaliesystemen en accessoires waarmee u uw balies nog beter kunt aanpassen aan uw individuele wensen. Kies gewoon wat u het beste bevalt en wat het beste bij u past. U kunt ook gebruik maken van diverse verkoophulpmiddelen zoals brochurestands om uw gasten en klanten van uitgebreide informatie te voorzien.

Heeft u vragen?

Klantenservice

0800 34 044

Call back

maandag - vrijdag: 8.30 - 16.30 uur