Alle prijzen excl. BTW.
FR
Mijn shop

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Gemakkelijk uw favorieten markeren voor later
  • Eenvoudig uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
0800 34 044
maandag - vrijdag: 8.30 - 16.30 uur
Winkelmandje 0

Geen producten in het winkelmandje

Naar het winkelmandje
Service Hotline
0800 34 044
maandag - vrijdag: 8.30 - 16.30 uur
Menu
terug
terug
terug

Kantoormeubilair & -inrichting | Alles voor uw kantoor

Kantoormeubilair is het hart van elke werkplek - of het nu gaat om een individuele of een open ruimte. Modern en functioneel kantoormeubilair draagt bij aan een positieve werksfeer en verhoogt de tevredenheid en productiviteit van de medewerkers. Bovendien bevorderen kantoormeubels die volgens ergonomische criteria zijn geselecteerd, op duurzame wijze de gezondheid op de werkplek. In ons uitgebreide assortiment kantoormeubilair vindt u alles wat u nodig heeft om uw kantoor in te richten: Van bureaus en bureaustoelen tot mobiele sokkels en kasten tot receptiebalies en garderobes. Wij helpen u graag bij de planning van uw nieuwe kantoor en de keuze van het juiste kantoormeubilair.

Onze toppers

UPis1 universele kruk, zwart
UPis1 universele kruk, zwart
in plaats van 119,00 € vanaf 99,00 € vanaf 99,00 €
per st.
Bureau, elektrische hoogteverstelling, rechthoekig, B 1600 mm, T-basis, lichtgrijs/blank alu.-kleurig + kabelspiraal, zilvergrijs
Bureau, elektrische hoogteverstelling, rechthoekig...
in plaats van 522,99 € vanaf 399,00 € vanaf 399,00 €
per st.
Bureaustoel NET MOTION, synchroonmechanisme, met armleuningen, Winnaar Stiftung Warentest 2017 (Duitse consumentenbond)
Bureaustoel NET MOTION, synchroonmechanisme, met a...
in plaats van 299,00 € vanaf 219,00 € vanaf 219,00 €
per st.
Bureaustoel ROVO XT, met armleuningen, synchroonmechanisme, netrugleuning, gestoffeerde vlakke zitting, zwart
 
Bureaustoel ROVO XT, met armleuningen, synchroonme...
  vanaf 399,00 € vanaf 399,00 €
per st.
Topstar bureaustoel POINT 60, permanent contactmechanisme, met armleuningen, lendenwervelsteun, kuipzitting, zwart
Topstar bureaustoel POINT 60, permanent contactmec...
  vanaf 99,00 € vanaf 99,00 €
per st.
Minikeuken KK 1048 A+, 3* koelkast met 80 l, 2-pits kookplaat 2 x 1500 W, spoelbak, onderkast met vleugeldeur, wit
 
Minikeuken KK 1048 A+, 3* koelkast met 80 l, 2-pit...
  vanaf 379,00 € vanaf 379,00 €
per st.
Universele kast, staal, afsluitbaar, T 400 x H 1935 x B 800 mm, 5 ordnerhoogten, lichtgrijs/gentiaanblauw
Universele kast, staal, afsluitbaar, T 400 x H 193...
  vanaf 199,00 € vanaf 199,00 €
per st. vanaf 4 st.
Bureaustoel Topstar POINT DELUXE, met armleuningen, synchroonmechanisme, ergonomisch gevormde wervelsteun, zwart/chroomzilver
 
Bureaustoel Topstar POINT DELUXE, met armleuningen...
in plaats van 149,95 € vanaf 119,95 € vanaf 119,95 €
per st.
Vlak informatiebord, acrylglazen deur zonder frame, voor 1 x A4, incl. 4 magneten
 
Vlak informatiebord, acrylglazen deur zonder frame...
  vanaf 89,00 € vanaf 89,00 €
per st.
Kruk TOPSTAR Sitness H1-Work, kunstleer, in hoogte verstelbaar, TPU-zool, clean-effect gasveer, bestand tegen desinfecterende middelen, zwart
 
Kruk TOPSTAR Sitness H1-Work, kunstleer, in hoogte...
  vanaf 149,00 € vanaf 149,00 €
per st.
Mobiele beschermwand in acrylglas, B 600 x H 800 mm, inclusief 2 zelfklemmende voeten en  plakband
 
Mobiele beschermwand in acrylglas, B 600 x H 800 m...
  vanaf 69,00 € vanaf 69,00 €
per st. vanaf 20 st.
Topstar bureaustoel SITNESS 15, permanent contact, met armleuningen, gazen rugleuning, fitness-orthozitting, zwart
Topstar bureaustoel SITNESS 15, permanent contact,...
  vanaf 229,00 € vanaf 229,00 €
per st.
Prosedia bureaustoel Younico plus 3, met armleuningen, permanent contact, kuipzitting, 3D-rugleuning, zwart/zwart
Prosedia bureaustoel Younico plus 3, met armleunin...
in plaats van 129,98 € vanaf 109,00 € vanaf 109,00 €
per st.
Vloerstandaard, acryl, B 220 x D 300 x H 850 mm, glashelder
Vloerstandaard, acryl, B 220 x D 300 x H 850 mm, g...
  vanaf 73,99 € vanaf 73,99 €
per st. vanaf 3 st.
Draaibare ordnerzuil met 2 etages, zonder ordners, h 880 mm
Draaibare ordnerzuil met 2 etages, zonder ordners,...
  vanaf 159,00 € vanaf 159,00 €
per st. vanaf 2 st.
Prosedia bureaustoel YOUNICO PLUS 3, permanent contact, zonder armleuningen, lage 3D-rugleuning, blauw
 
Prosedia bureaustoel YOUNICO PLUS 3, permanent con...
  vanaf 89,00 € vanaf 89,00 €
per st.
Topstar bureaustoel OPEN POINT SY, synchroonmechanisme, zonder armleuningen, ergonomisch gevormde wervelsteun, zwart
 
Topstar bureaustoel OPEN POINT SY, synchroonmechan...
  vanaf 145,00 € vanaf 145,00 €
per st. vanaf 2 st.
Rolcontainer, 4 laden met draaigreep, B 420 x D 500 x H 570 mm, spaanplaat, wit
 
Rolcontainer, 4 laden met draaigreep, B 420 x D 50...
  vanaf 99,00 € vanaf 99,00 €
per st.
Sleutelkast, elektronisch slot, 24 haken, lichtgrijs
Sleutelkast, elektronisch slot, 24 haken, lichtgri...
  vanaf 109,00 € vanaf 109,00 €
per st.
Inklapbare serveerwagen, met 2 etages, B 600 x D 400 mm, wit
 
Inklapbare serveerwagen, met 2 etages, B 600 x D 4...
  vanaf 77,99 € vanaf 77,99 €
per st.
DéLonghi volautomatisch koffiezetapparaat Magnifica ESAM 3000 B, 1,8 l, zwart, met gratis koffiebonen.
 
DéLonghi volautomatisch koffiezetapparaat Magnific...
  vanaf 419,00 € vanaf 419,00 €
per st.

Onze Service

De meeste mensen brengen het grootste deel van hun leven door op kantoor. Apparatuur en meubilair moeten daarom niet alleen functioneel, maar ook ergonomisch zijn. Wij zijn een van de eerste leveranciers die zich met ergonomie hebben beziggehouden en ontwikkelen voortdurend nieuwe oplossingen. Bij ons vindt u het meubilair dat bij u en uw werk past.

ij adviseren u graag uitgebreid en nemen, indien gewenst, het volledige projectmanagement voor u over: van de eerste planning tot en met de organisatie tot en met de installatie.

✓ Raadpleging ter plaatse

✓ 3D-Planningsservice

✓ Professionele montage

✓ Tot 10 jaar garantie

✓ Maatwerkproducten

✓ Raadpleging ter plaatse

✓ 3D-Planningsservice

✓ Professionele montage

✓ Tot 10 jaar garantie

✓ Maatwerkproducten

Uw service bij Schäfer Shop AL ONZE SERVICES

PREMIUM SERVICE

Plant u een nieuwbouw, verbouwing, renovatie of nieuwe inrichting van uw pand? Dan is onze Premium Service de juiste keuze!

MONTAGESERVICE

Op aanvraag monteren onze gespecialiseerde medewerkers uw meubels direct ter plaatse en nemen ze de verpakking mee.

TOT 3 JAAR GARANTIE

Naast de wettelijke garantie bieden wij op de meeste producten een garantie van 3 jaar. Veel geselecteerde producten worden zelfs geleverd met 5 of 10 jaar garantie!

Onze adviseurs helpen u graag verder

0800 34 044
ma - vr 8.30 - 16.30 uur

ONZE BUITENDIENST

CATALOGUS

Kantoormeubilair en apparatuur voor uw ergonomische werkplek


Kantoormeubilair is de belangrijkste uitrusting op bijna elke werkplek. Tegenwoordig brengen veel mensen het grootste deel van hun leven door op kantoor. Het is dus duidelijk dat deze studie niet alleen moet worden uitgerust met functioneel kantoormeubilair, maar ook met ergonomisch kantoormeubilair - of het nu gaat om een managerskantoor, een open kantoor of een thuiskantoor.

Wij nemen graag de complete kantoorinrichting voor u over en ondersteunen u vanaf de keuze van het kantoormeubilair tot en met de montage. Als u dat wenst, kunnen wij u een uitgebreide service bieden met complete kantoren en onze premium service.

Bij ons vindt u een grote keuze aan kantoormeubilair en -uitrusting in modern design die u helpen om in de toekomst nog efficiënter en ergonomischer te werken. Voor elke behoefte en elk budget hebben wij het juiste kantoormeubilair. Wij wensen u veel plezier bij het ontdekken van onze eigen meubelprogramma's en het gehele assortiment.


Alles op zijn plaats met het juiste kantoormeubilair: onze schappen


Bewaar alles wat je op dit moment niet nodig hebt, maar wel bij de hand moet hebben, gewoon in een schap op kantoor. Dit kantoormeubilair is handig om uw overzicht te bewaren. Om oudere documenten op elk moment veilig op te bergen en op te halen, moet u ze opslaan in een archiefplank of een roterende kolom.


Flexibel kantoormeubilair: Rolcontainers voor uw kantoormeubilair


Dingen die niet voor iedereen zichtbaar zijn, kunnen veilig in een rol of staande container worden opgeborgen. Het grootste deel van dit kantoormeubilair is afsluitbaar zodat u belangrijke documenten veilig kunt bewaren. Rolcontainers en ander kantoormeubilair met wielen zijn handig als u niet altijd aan hetzelfde bureau zit, maar vaak van werkplek wisselt in het kantoor: geen vermoeiende herschikkingen meer. Neem gewoon uw kantoormeubilair mee.

ECO, FLEX en PRO: de kantoormeubelprogramma's van Schäfer Shop


In ons assortiment hebben wij voor elke behoefte het passende kantoormeubelprogramma. Bent u op zoek naar goed doordacht, variabel kantoormeubilair omdat uw team flexibel is en voortdurend in beweging? Dan zijn onze FLEX-meubelprogramma's ideaal voor u. Wij bevelen onze PRO-meubelprogramma's aan iedereen aan die waarde hecht aan een representatief uiterlijk, functioneel design, hoogwaardige materialen en eersteklas afwerking van kantoormeubilair. Met onze ECO-meubelprogramma's kunt u werkplekken op maat creëren met een aantrekkelijk design en kosteneffectieve kwaliteit.


Ergonomische bureaustoelen voor gezond werken


Ergonomisch zitten betekent gezonder leven! Kantoormeubilair, zoals in hoogte verstelbare en individueel verstelbare stoelen, moet daarom in elk kantoor beschikbaar zijn. Ergonomische bureaustoelen en directiestoelen kunnen langdurige schade door een verkeerde zithouding voorkomen. Naast onze bureaustoelen bieden wij u een grote keuze aan ander kantoormeubilair om te zitten, zoals diverse bezoekersstoelen, krukken en traversebanken


Goed opgeborgen met het juiste kantoormeubilair: Onze kasten voor uw werkplek


Kantoorkasten zijn de klassiekers van kantoormeubilair. Kies het optimale meubilair voor uw kantoor uit onze plattegrond, rolluik- of schuifdeurkasten. In ons assortiment hebben we een groot aantal verschillende archiefkasten in verschillende kleuren, maten en materialen. Met de bijbehorende accessoires kunt u uw kasten en ander kantoormeubilair ook beter aanpassen aan uw individuele wensen.

Kantoormeubilair en uitrusting voor een aangename sfeer


Kies uit ons assortiment wat uw goede kantooruitrusting zo bijzonder maakt: van kantoormeubilair tot computermeubilair en -kasten tot airconditioners. U kunt zelfs in het donkere seizoen met onze armaturen werken onder optimale lichtomstandigheden. Scheidingswanden en geluiddempende producten zorgen voor een rustige werksfeer, ook in open kantoortuinen. Om ervoor te zorgen dat u klanten en gasten naar behoren ontvangt, omvat ons assortiment niet alleen kantoormeubilair, maar ook een ruime keuze aan verschillende cateringaccessoires zoals koffiezetapparaten, serviesgoed en gebak en complete keukenapparatuur.


Hoogwaardige tafels voor moderne kantoren


Wat zou een kantoor zijn zonder bureau? Om in de toekomst gezonder en efficiënter te kunnen werken, moet je afwisselend zitten en staan. Een in hoogte verstelbaar bureau biedt u optimale ergonomische werkomstandigheden. Met de juiste kantoormeubelaccessoires zoals kabelgoten, tafelbladen of tafelwanden houdt u ook in een open kantoortuin het overzicht en kunt u rustig werken. Naast bureaus vindt u hier ook een grote verscheidenheid aan kantoormeubilair zoals multifunctionele tafels en vergadertafels.


Ontvangst van gasten met receptiebalies


De eerste blik in het bedrijf valt vaak op dit meubelstuk. Wij bieden u een grote keuze aan verschillende ontvangstbaliesystemen en accessoires waarmee u uw balies nog beter kunt aanpassen aan uw individuele wensen. Kies gewoon wat u het beste bevalt en wat het beste bij u past. U kunt ook gebruik maken van diverse verkoophulpmiddelen zoals brochurestands om uw gasten en klanten van uitgebreide informatie te voorzien.

Bel ons gewoon op!

0800 34 044

Contactformulier

maandag - vrijdag: 8.30 - 16.30 uur

Live chat

Chat nu met ons support team.

Ontvang exclusieve nieuwsbriefvoordelen en eenmalig € 10,- korting