Inloggen

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Eenvoudig favorieten markeren voor later
  • Gemakkelijk uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
02 725 00 00
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
0

Er liggen geen artikelen in uw winkelmandje

Naar uw winkelmandje
Service Hotline
02 725 00 00
ma - vr 8.30 - 16.30 uur

Onze e-procurement-oplossingen

Optimaliseer uw inkoopprocessen

Wie regelmatig iets bestelt, heeft inkooptrajecten nodig die bestelprocessen vereenvoudigen én die tijd en geld besparen. Ontdek uw mogelijkheden, zowel bij ons klantenaccount "Mijn shop" als ons eigen bestelplatform "Smart Supply" en andere e-procurement-trajecten!

Investeer in e-procurement en bespaar tijd, geld en stress. Wij vinden de juiste oplossing voor u!

Onze e-procurement-oplossingen

Optimaliseer uw inkoopprocessen

Wie regelmatig iets bestelt, heeft inkooptrajecten nodig die bestelprocessen vereenvoudigen én die tijd en geld besparen. Ontdek uw mogelijkheden, zowel bij ons klantenaccount "Mijn shop" als ons eigen bestelplatform "Smart Supply" en andere e-procurement-trajecten!

Investeer in e-procurement en bespaar tijd, geld en stress. Wij vinden de juiste oplossing voor u!

Mijn shop-klantenaccount

  • Ga direct van start
  • Moderne webshop
  • Inclusief voorwaarden raamovereenkomst

Bestelplatform Smart Supply

  • Snelle activatie
  • Individueel assortiment & prijzen
  • Uitgebreide beheermogelijkheden

Aansluiting op eigen systemen

  • Bestellen via uw omgeving
  • Verschillende classificatieformaten
  • Jarenlange ervaring met klantenbindingen

Mijn shop-klantenaccount

Eenvoudige bestelprocessen, geoptimaliseerde inkoopprocessen, individuele prijslijsten: met "Mijn shop" worden bestellingen individueel en heel gemakkelijk afgehandeld. Profiteer nu van de voordelen die deze service u biedt.

Status van uw bestellingen? Altijd raadpleegbaar.

Met uw login krijgt u onmiddellijk toegang tot uw klantenaccount en inzage in de status van uw bestellingen. U heeft de mogelijkheid om via verschillende parameters doelgericht te zoeken naar eerdere bestellingen en deze te raadplegen.

Interessante producten? Bewaar deze gemakkelijk voor later.

In "Mijn Shop" kunt u in een handomdraai verschillende favorietenlijsten maken, deze hernoemen en er verschillende artikelen aan toewijzen. De favorietenlijsten kunt u altijd bewerken en verwijderen en u kunt een of meerdere artikelen eruit in de winkelmand leggen.

Leverings- en factuuradressen? Beheer deze heel eenvoudig.

U kunt de adressen altijd wijzigen en verschillende leverings- en factuuradressen opslaan, die u bij uw volgende bestellingen gemakkelijk kunt selecteren.

Kopie van de factuur? Download deze in een handomdraai.

Bij "Mijn shop" kunt u de kopieën van de facturen snel en gemakkelijk als pdf-bestand bekijken en downloaden. Geef uw factuurnummer in het daarvoor voorziene veld in en download de factuur.

Alle voordelen in een oogopslag:

• Sneller bestellen • Kopie van de factuur opvragen
• Bewaarlijsten aanmaken • Individueel en gratis
• Gemakkelijk beheer van adressen • Makkelijk te gebruiken
• Bestellingen en facturen raadplegen • Slimme zoekfunctie
• Voorwaarden raamovereenkomst worden automatisch verrekend

Alle voordelen in een oogopslag:

• Sneller bestellen
• Bewaarlijsten aanmaken
• Gemakkelijk beheer van adressen
• Bestellingen en facturen raadplegen
• Voorwaarden raamovereenkomst worden automatisch in aanmerking genomen
• Kopie van de factuur opvragen
• Individueel en gratis
• Makkelijk te gebruiken
• Slimme zoekfunctie

Bestelplatform Smart Supply

Profiteer van ons eigen inkoopsysteem. Samen ontwikkelen we een optimaal strategisch inkooptraject en brengen we uw interne e-procurement wat betreft digitalisering en automatisering verder naar voren. "Smart Supply" staat voor meer transparantie, meer controle, minder kosten en hogere productiviteit. Klinkt dat goed? Neem gerust contact met ons op.

Meer tijd

Met Smart Supply vereenvoudigt u uw processen, want bestel-, budgetterings- en goedkeuringsprocessen worden geautomatiseerd, doorlooptijden versneld en tijdrovende, foutgevoelige routinewerkzaamheden en coördinatieprocedures zijn overbodig. Zo heeft u meer tijd voor het belangrijkste: uw werk.

Minder kosten

Vaak zijn de proceskosten hoger dan de bestelwaarde. Daarin schuilt een groot besparingspotentieel, waar u met Smart Supply heel eenvoudig gebruik van kunt maken. Dankzij transparante en gestandaardiseerde processen worden uw aankoop- en beheerskosten drastisch verlaagd. Kosten worden niet verschoven, maar permanent verlaagd.

Geen kosten

De aanzienlijke investeringskosten die de gebruikelijke e-procurement-systemen met zich meebrengen, kunt u gerust vergeten. Net zoals de installatie van extra software. Wij zorgen ervoor dat u een bestelsysteem krijgt dat perfect aan uw behoeften is aangepast. Graag zelfs.

Alle flexibiliteit

Met Smart Supply kunt u eenvoudig bepalen wie in het bedrijf wat koopt, waar en wanneer, en tegen welke prijs. Nauwkeurig op elkaar afgestemde assortimenten, geselecteerde leveranciers en specifieke vergunningen maken dit mogelijk. Alle gegevens kunnen bijna in realtime worden geëvalueerd en zorgen voor maximale transparantie. En dit alles is gratis en zonder enige verplichting.

Deze klanten vertrouwen ons al

Alle voordelen in één oogopslag:

• Compatibel met OCI (Open Catalog Interface) • Aankooplijsten om snel opnieuw te bestellen
• Bestel historiek • Zinvolle statistieken
• Directe toegang tot uw individueel geselecteerde assortiment • Beheer van winkelmanden en leveringsadressen
• Flexibele toewijzing van vergunningen en budgettering • Slimme zoekfunctie
• Volledige transparantie, eenvoudige documentatie en papierloze boekhouding • Toegang tot bekende fabrikanten

Alle voordelen in één oogopslag:

• compatibel met OCI (Open Catalog Interface)
• aankooplijsten om snel opnieuw te bestellen
• Bestel historiek
• zinvolle statistieken
• directe toegang tot uw individueel geselecteerde assortiment
• beheer van winkelmanden en leveringsadressen
• flexibele toewijzing van vergunningen en budgettering
• Slimme zoekfunctie
• volledige transparantie, eenvoudige documentatie en papierloze boekhouding
• Toegang tot bekende fabrikanten

OCI koppelen aan uw eigen systeem?

Dit is mogelijk met alle branchestandaards en OCI's. Wij verbeteren voortdurend de gebruiksvriendelijkheid en de voordelen voor u. Dit alles doen we volledig gratis, omdat we zo een win-winsituatie creëren die zowel voor u als voor ons rendeert.

Aansluiting op eigen systemen

Gebruikt u al een eigen e-procurement-oplossing? Of u nu een platform, provider, voorraadbeheersysteem of eigen toepassing gebruikt, wij stellen u graag de geschikte elektronische productcatalogi in alle formaten ter beschikking.

Alle voordelen in één oogopslag:

• Individueel en gratis • Directe toegang tot uw individueel geselecteerde assortiment
• Makkelijk te gebruiken • Slimme zoekfunctie
• Bestel historiek • Zinvolle statistieken
• Flexibele toewijzing van vergunningen en budgettering • Beheer van winkelmanden en leveringsadressen
• Aankooplijsten om snel opnieuw te bestellen • Toegang tot bekende fabrikanten
• Compatibel met OCI (Open Catalog Interface)

Alle voordelen in één oogopslag:

• Individueel en gratis
• directe toegang tot uw individueel geselecteerde assortiment
• Makkelijk te gebruiken
• Slimme zoekfunctie
• flexibele toewijzing van vergunningen en budgettering
• zinvolle statistieken
• aankooplijsten om snel opnieuw te bestellen
• beheer van winkelmanden en leveringsadressen
• Bestel historiek
• Toegang tot bekende fabrikanten
• compatibel met OCI (Open Catalog Interface)

Uw individuele productcatalogus

Prijsopzoekingen en vergelijkingen kunt u zich besparen, want in uw productcatalogus ziet u onmiddellijk en in één oogopslag uw individueel onderhandelde prijzen.

Eigen e-procurement-oplossing? Geen probleem!

Wij leveren uw individuele productcatalogus in het juiste formaat voor een optimale, eenvoudige aansluiting op uw interne systeem.

Echte meerwaarde

Profiteer van onze productzoekfunctie in de volledige catalogus en vele andere functies.

Exportformaten:

• BMEcat
• Excel
• Individueel op aanvraag

Wij bieden u volgende classificaties:

• UNSPSC-6.0
• eClass 4.0, 4.1, 5.0, 5.1, 6.1 und 7.1
• Eigen classificatie volgens onze productgroepen

Referenties

Een sterke gemeenschap van tevreden klanten...

Dekra Treureal N-ergie

...in een netwerk van gerenommeerde platformbeheerders.

onventis veenion wallmedien

Nog niet overtuigd?

Met zoveel mogelijkheden is het inderdaad soms moeilijk: "Wat is nu het juiste voor mij?" We geven u graag advies in een persoonlijk gesprek en komen samen met u erachter welke van onze oplossingen aan uw individuele eisen voldoet. Neem gerust contact met ons op:

Schaefer Shop NV
Excelsiorlaan 14
1930 Zaventem

02 725 00 00

maandag-vrijdag: 8.30–16.30 uur