Onze e-procurement-oplossingen
Optimaliseer uw inkoopprocessen
Wie regelmatig iets bestelt, heeft inkooptrajecten nodig die bestelprocessen vereenvoudigen én die tijd en geld besparen. Ontdek uw mogelijkheden, zowel bij ons klantenaccount "Mijn shop" als ons eigen bestelplatform "Smart Supply" en andere e-procurement-trajecten!
Investeer in e-procurement en bespaar tijd, geld en stress. Wij vinden de juiste oplossing voor u!
Onze e-procurement-oplossingen
Optimaliseer uw inkoopprocessen
Wie regelmatig iets bestelt, heeft inkooptrajecten nodig die bestelprocessen vereenvoudigen én die tijd en geld besparen. Ontdek uw mogelijkheden, zowel bij ons klantenaccount "Mijn shop" als ons eigen bestelplatform "Smart Supply" en andere e-procurement-trajecten!
Investeer in e-procurement en bespaar tijd, geld en stress. Wij vinden de juiste oplossing voor u!
Mijn shop-klantenaccount
- Ga direct van start
- Moderne webshop
- Inclusief voorwaarden raamovereenkomst
Meer informatie
Bestelplatform Smart Supply
- Snelle activatie
- Individueel assortiment & prijzen
- Uitgebreide beheermogelijkheden
Meer informatie
Aansluiting op eigen systemen
- Bestellen via uw omgeving
- Verschillende classificatieformaten
- Jarenlange ervaring met klantenbindingen
Meer informatie
Mijn shop-klantenaccount
Eenvoudige bestelprocessen, geoptimaliseerde inkoopprocessen, individuele prijslijsten: met "Mijn shop" worden bestellingen individueel en heel gemakkelijk afgehandeld. Profiteer nu van de voordelen die deze service u biedt.
Status van uw bestellingen? Altijd raadpleegbaar.
Met uw login krijgt u onmiddellijk toegang tot uw klantenaccount en inzage in de status van uw bestellingen. U heeft de mogelijkheid om via verschillende parameters doelgericht te zoeken naar eerdere bestellingen en deze te raadplegen.
Interessante producten? Bewaar deze gemakkelijk voor later.
In "Mijn Shop" kunt u in een handomdraai verschillende favorietenlijsten maken, deze hernoemen en er verschillende artikelen aan toewijzen. De favorietenlijsten kunt u altijd bewerken en verwijderen en u kunt een of meerdere artikelen eruit in de winkelmand leggen.
Leverings- en factuuradressen? Beheer deze heel eenvoudig.
U kunt de adressen altijd wijzigen en verschillende leverings- en factuuradressen opslaan, die u bij uw volgende bestellingen gemakkelijk kunt selecteren.
Kopie van de factuur? Download deze in een handomdraai.
Bij "Mijn shop" kunt u de kopieën van de facturen snel en gemakkelijk als pdf-bestand bekijken en downloaden. Geef uw factuurnummer in het daarvoor voorziene veld in en download de factuur.
Alle voordelen in een oogopslag:
• Sneller bestellen | • Kopie van de factuur opvragen |
• Bewaarlijsten aanmaken | • Individueel en gratis |
• Gemakkelijk beheer van adressen | • Makkelijk te gebruiken |
• Bestellingen en facturen raadplegen | • Slimme zoekfunctie |
• Voorwaarden raamovereenkomst worden automatisch verrekend |
Alle voordelen in een oogopslag:
• Sneller bestellen |
• Bewaarlijsten aanmaken |
• Gemakkelijk beheer van adressen |
• Bestellingen en facturen raadplegen |
• Voorwaarden raamovereenkomst worden automatisch in aanmerking genomen |
• Kopie van de factuur opvragen |
• Individueel en gratis |
• Makkelijk te gebruiken |
• Slimme zoekfunctie |
Bestelplatform Smart Supply
Profiteer van ons eigen inkoopsysteem. Samen ontwikkelen we een optimaal strategisch inkooptraject en brengen we uw interne e-procurement wat betreft digitalisering en automatisering verder naar voren. "Smart Supply" staat voor meer transparantie, meer controle, minder kosten en hogere productiviteit. Klinkt dat goed? Neem gerust contact met ons op.
Meer tijd
Met Smart Supply vereenvoudigt u uw processen, want bestel-, budgetterings- en goedkeuringsprocessen worden geautomatiseerd, doorlooptijden versneld en tijdrovende, foutgevoelige routinewerkzaamheden en coördinatieprocedures zijn overbodig. Zo heeft u meer tijd voor het belangrijkste: uw werk.
Minder kosten
Vaak zijn de proceskosten hoger dan de bestelwaarde. Daarin schuilt een groot besparingspotentieel, waar u met Smart Supply heel eenvoudig gebruik van kunt maken. Dankzij transparante en gestandaardiseerde processen worden uw aankoop- en beheerskosten drastisch verlaagd. Kosten worden niet verschoven, maar permanent verlaagd.
Geen kosten
De aanzienlijke investeringskosten die de gebruikelijke e-procurement-systemen met zich meebrengen, kunt u gerust vergeten. Net zoals de installatie van extra software. Wij zorgen ervoor dat u een bestelsysteem krijgt dat perfect aan uw behoeften is aangepast. Graag zelfs.
Alle flexibiliteit
Met Smart Supply kunt u eenvoudig bepalen wie in het bedrijf wat koopt, waar en wanneer, en tegen welke prijs. Nauwkeurig op elkaar afgestemde assortimenten, geselecteerde leveranciers en specifieke vergunningen maken dit mogelijk. Alle gegevens kunnen bijna in realtime worden geëvalueerd en zorgen voor maximale transparantie. En dit alles is gratis en zonder enige verplichting.
Deze klanten vertrouwen ons al
Alle voordelen in één oogopslag:
• Compatibel met OCI (Open Catalog Interface) | • Aankooplijsten om snel opnieuw te bestellen |
• Bestel historiek | • Zinvolle statistieken |
• Directe toegang tot uw individueel geselecteerde assortiment | • Beheer van winkelmanden en leveringsadressen |
• Flexibele toewijzing van vergunningen en budgettering | • Slimme zoekfunctie |
• Volledige transparantie, eenvoudige documentatie en papierloze boekhouding | • Toegang tot bekende fabrikanten |
Alle voordelen in één oogopslag:
• compatibel met OCI (Open Catalog Interface) |
• aankooplijsten om snel opnieuw te bestellen |
• Bestel historiek |
• zinvolle statistieken |
• directe toegang tot uw individueel geselecteerde assortiment |
• beheer van winkelmanden en leveringsadressen |
• flexibele toewijzing van vergunningen en budgettering |
• Slimme zoekfunctie |
• volledige transparantie, eenvoudige documentatie en papierloze boekhouding |
• Toegang tot bekende fabrikanten |
Wilt u in de toekomst ook gebruik maken van alle voordelen van Smart Supply by Schäfer Shop?
Wij geven u graag advies en laten u zien hoe het werkt.
Andere contactmogelijkheden: eprocurement@schaefer-shop.be 02 725 00 00
Log in met uw klantenaccount om direct een vrijgave aan te vragen.
Voor Smart Supply heeft u een klantenrekening nodig. Log in of registreer gratis.
Aanmelden
Nieuw bij Schäfer Shop? Maak nu een account aan
Creëer een klantaccount- Persoonlijk dashboard
- Bestelstatus kan op elk moment bekeken worden
- Favorietenlijsten met handige herinneringsfunctie
- Eenvoudig adresbeheer
- Al uw facturen in één overzicht
gevraagde goedkeuring
Uw verzoek wordt momenteel behandeld door een van onze medewerkers. Houdt u er rekening mee dat dit tot 48 uur kan duren.
Heeft u vragen over Smart Supply? Dit is hoe je ons kunt bereiken: eprocurement@schaefer-shop.be 02 725 00 00
Smart Supply is ontgrendeld voor u.
U kunt alle functies van Smart Supply al gebruiken.
Dashboard openenHeeft u vragen over Smart Supply? Dit is hoe je ons kunt bereiken: eprocurement@schaefer-shop.be 02 725 00 00
OCI koppelen aan uw eigen systeem?
Dit is mogelijk met alle branchestandaards en OCI's. Wij verbeteren voortdurend de gebruiksvriendelijkheid en de voordelen voor u. Dit alles doen we volledig gratis, omdat we zo een win-winsituatie creëren die zowel voor u als voor ons rendeert.
Aansluiting op eigen systemen
Gebruikt u al een eigen e-procurement-oplossing? Of u nu een platform, provider, voorraadbeheersysteem of eigen toepassing gebruikt, wij stellen u graag de geschikte elektronische productcatalogi in alle formaten ter beschikking.
Alle voordelen in één oogopslag:
• Individueel en gratis | • Directe toegang tot uw individueel geselecteerde assortiment |
• Makkelijk te gebruiken | • Slimme zoekfunctie |
• Bestel historiek | • Zinvolle statistieken |
• Flexibele toewijzing van vergunningen en budgettering | • Beheer van winkelmanden en leveringsadressen |
• Aankooplijsten om snel opnieuw te bestellen | • Toegang tot bekende fabrikanten |
• Compatibel met OCI (Open Catalog Interface) |
Alle voordelen in één oogopslag:
• Individueel en gratis |
• directe toegang tot uw individueel geselecteerde assortiment |
• Makkelijk te gebruiken |
• Slimme zoekfunctie |
• flexibele toewijzing van vergunningen en budgettering |
• zinvolle statistieken |
• aankooplijsten om snel opnieuw te bestellen |
• beheer van winkelmanden en leveringsadressen |
• Bestel historiek |
• Toegang tot bekende fabrikanten |
• compatibel met OCI (Open Catalog Interface) |
Uw individuele productcatalogus
Prijsopzoekingen en vergelijkingen kunt u zich besparen, want in uw productcatalogus ziet u onmiddellijk en in één oogopslag uw individueel onderhandelde prijzen.
Eigen e-procurement-oplossing? Geen probleem!
Wij leveren uw individuele productcatalogus in het juiste formaat voor een optimale, eenvoudige aansluiting op uw interne systeem.
Echte meerwaarde
Profiteer van onze productzoekfunctie in de volledige catalogus en vele andere functies.
Exportformaten:
• BMEcat |
• Excel |
• Individueel op aanvraag |
Wij bieden u volgende classificaties:
• UNSPSC-6.0 |
• eClass 4.0, 4.1, 5.0, 5.1, 6.1 und 7.1 |
• Eigen classificatie volgens onze productgroepen |
Referenties
Nog niet overtuigd?
Met zoveel mogelijkheden is het inderdaad soms moeilijk: "Wat is nu het juiste voor mij?" We geven u graag advies in een persoonlijk gesprek en komen samen met u erachter welke van onze oplossingen aan uw individuele eisen voldoet. Neem gerust contact met ons op:
Schaefer Shop NV
Excelsiorlaan 14
1930 Zaventem
02 725 00 00
maandag-vrijdag: 8.30–16.30 uur