Uw expert voor eersteklas werkomgevingen
150.000 artikelen voor uw optimale werkomgeving
Bij ons vindt u een van de meest uitgebreide en moderne productassortimenten van Europa voor kantoor, magazijn en bedrijf. Met een persoonlijke belofte: wij hebben wat bij u past. En als het nog niet bestaat, ontwikkelen wij het voor u.
1.000 experts die voor u klaar staan
Wij zijn mensen en doeners die elke dag alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat u gewoon uitstekend kunt werken. Een getraind team van specialisten op het gebied van planning, architectuur en projectmanagement staat internationaal voor u klaar en adviseert u volgens alle wettelijke voorschriften – online, telefonisch of persoonlijk bij u ter plaatse.
50 jaar ervaring waarop u kunt vertrouwen
Al tientallen jaren zijn wij een betrouwbare partner voor bedrijven van elke omvang. Met een diepgaand begrip van de behoeften van onze klanten weten wij precies wat belangrijk is bij het adviseren, plannen, opnieuw inrichten en voltooien van moderne werkomgevingen – altijd met het oog op wereldwijde trends en op zoek naar nieuwe oplossingen.
Tot 30 jaar garantie: kwaliteit die blijft
Ons eigen merk biedt een grote verscheidenheid aan producten en overtuigt vooral door zijn duurzaamheid dankzij 100% Schäfer Shop-kwaliteit – en dat tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding.
Geheel zorgeloos met Schäfer Shop
Is uw werkdag veeleisend? Wij maken het u gemakkelijker.
Met een complete service die uw werkprocessen optimaliseert en ruimtes creëert waarin mensen graag werken.
Planningsservice
Adviesdienst
tot de succesvolle ingebruikname
eProcurement
Groot productassortiment
Dit zeggen onze klanten
“
"We hebben voor ons kleine kantoor twee kasten bijbesteld. We waren zeer tevreden over de offerte, levering en montage. De afspraken werden stipt en prima nagekomen. De twee jonge mannen hebben de twee kasten zeer snel en professioneel gemonteerd en alles netjes achtergelaten. We kunnen Schäfer Shop van harte aanbevelen."
“
"Producten van hoge kwaliteit, mijn bestelling werd binnen twee werkdagen geleverd. Ik ben volledig tevreden over de service."
“
"Alles verliep vlekkeloos en professioneel. Het eerste contact en de daaropvolgende afspraak bij ons vonden zeer snel plaats, evenals het opstellen van de offerte en de afhandeling, inclusief de communicatie met het transportbedrijf en de montage. We kunnen dit bedrijf 100% aanbevelen."
Hoe kunnen we u helpen?
Neem gerust contact met ons op. Samen vinden we de oplossing die bij u past.
Nu contact opnemen
Hartelijk dank voor uw aanvraag!
Een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Vrijblijvende adviesgesprek
Dit zou u ook kunnen interesseren
Inrichtingsideeën
Bent u op zoek naar inrichtingsideeën voor uw werkruimte? Wij presenteren u moderne ruimteconcepten.
Laat u nu inspirerenWorkplace Solutions
Bent u van plan een nieuw kantoor of magazijn te bouwen? Ons team ondersteunt u – van het ontwerp tot de uitvoering.
Meer informatieGrote collectie van kantoormeubilair
Is uw werkplek veelzijdig? Ons kantoormeubilair is dat ook! Het kan naar believen worden gecombineerd, zodat alles bij elkaar past.
Ontdek het assortimentOnze buitendienst
Bent u op zoek naar een contactpersoon ter plaatse? Onze buitendienst staat persoonlijk voor u klaar en adviseert u individueel.
Meer informatie