Alle prijzen excl. BTW.
FR
Mijn shop

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Gemakkelijk uw favorieten markeren voor later
  • Eenvoudig uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
0800 34 044
maandag - vrijdag: 8.30 - 16.30 uur
Winkelmandje 0

Geen producten in het winkelmandje

Naar het winkelmandje
Service Hotline
0800 34 044
maandag - vrijdag: 8.30 - 16.30 uur
Menü
Zurück
Zurück
Zurück
Kantoormeubelseries
Zurück

ECO - functioneel, elegant, voordelig

  • Individuele werknemers
  • Startende bedrijven
  • Kleine bedrijven
  • Thuiskantoor
naar de ECO-serie

FLEX - Variabel, modern, slim

  • Multi-user oplossingen
  • Kantoortuinen
  • Creatieve werkplekken
  • Grote verscheidenheid aan producttypen voor elke kantoortoepassing
naar FLEX-serie

PRO - hoogwaardig, representatief, individueel

  • Individueel en representatief
  • Elegant en harmonieus wat betreft design en kwaliteit
naar de PRO-serie

Kantoorbenodigdheden & Techniek | Meer dan 5.000 artikelen: snelle levering

Onze toppers

Kopieerpapier SCHÄFER SHOP Standard, A4-formaat, 80 g/m², wit, 1 doos = 5 x 500 vellen
Kopieerpapier SCHÄFER SHOP Standard, A4-formaat, 80 g/m², wit, 1 doos = 5 x 500 vellen
  vanaf 2,99 € vanaf 2,99 €
per 500 vel vanaf 1 ds van 5 x 500 vel
Ordner groene balk, A4, rugbreedte 80 mm
Ordner groene balk, A4, rugbreedte 80 mm
  vanaf 1,09 € vanaf 1,09 €
per st.
helit brievenbak Economy, Kristal helder, 5 stuks
helit brievenbak Economy, Kristal helder, 5 stuks
  vanaf 1,49 € vanaf 1,49 €
per st. vanaf 1 pak van 5 st.
Klembord, A4, kunststof, met ophangoog, rood
Klembord, A4, kunststof, met ophangoog, rood
  vanaf 1,25 € vanaf 1,25 €
per st.
DURABLE insteekhoesjes, A4, bovenaan en aan perforatierand open, 100 stuks, generfd, transparant
DURABLE insteekhoesjes, A4, bovenaan en aan perforatierand open, 100 stuks, generfd, transparant
  vanaf 0,06 € vanaf 0,06 €
per st. vanaf 10 verpak. van 100 st.
SCHÄFER SHOP scheidingsstroken, karton, 100 stuks, blauw
SCHÄFER SHOP scheidingsstroken, karton, 100 stuks, blauw
  vanaf 1,39 € vanaf 1,39 €
vanaf 5 pak van 100 st.
MAUL Foldback-klem, 19 mm, zwart, 12 stuks
MAUL Foldback-klem, 19 mm, zwart, 12 stuks
  vanaf 0,08 € vanaf 0,08 €
per st. vanaf 1 pak van 12 st.
Kopieerpapier Hewlett Packard Office CHP110, A4, 80 g/m², wit, 1 doos = 5 x 500 vellen
 
Kopieerpapier Hewlett Packard Office CHP110, A4, 80 g/m², wit, 1 doos = 5 x 500 vellen
  vanaf 3,15 € vanaf 3,15 €
per 500 vel vanaf 1 ds van 5 x 500 vel
SCHÄFER SHOP insteekhoesje Standaard, A4, bovenaan open, 100 stuks, 0,05 mm
SCHÄFER SHOP insteekhoesje Standaard, A4, bovenaan open, 100 stuks, 0,05 mm
  vanaf 2,19 € vanaf 2,19 €
vanaf 20 verpak. van 100 st.
Kopieerpapier Xerox Performer ECF, A3, 80 g/m², wit, 1 pak = 500 vellen
 
Kopieerpapier Xerox Performer ECF, A3, 80 g/m², wit, 1 pak = 500 vellen
  vanaf 7,90 € vanaf 7,90 €
per ds
SCHÄFER SHOP ordner, A4, rugbreedte 50 mm, blauw
SCHÄFER SHOP ordner, A4, rugbreedte 50 mm, blauw
  vanaf 1,89 € vanaf 1,89 €
per st.
Double A Kopieer Papier, A4, 80 g/m², doos van 2500 vel
 
Double A Kopieer Papier, A4, 80 g/m², doos van 2500 vel
  vanaf 4,10 € vanaf 4,10 €
per 500 vel vanaf 5 ds van 5 x 500 vel
Whiteboard accessoires set MAUL standaard, 31-delig, geschikt voor alle whiteboards
Whiteboard accessoires set MAUL standaard, 31-delig, geschikt voor alle whiteboards
in plaats van 22,99 € vanaf 19,99 € vanaf 19,99 €
per set
DURABLE tabkaarten, A5, letters A-Z, kunststof, wit
 
DURABLE tabkaarten, A5, letters A-Z, kunststof, wit
  vanaf 6,99 € vanaf 6,99 €
per set
Bureau onderlegger, soepele pvc-folie, 650 x 520 mm, randbescherming, zwart
 
Bureau onderlegger, soepele pvc-folie, 650 x 520 mm, randbescherming, zwart
  vanaf 19,99 € vanaf 19,99 €
per st.
SCHÄFER SHOP insteekhoesje, A4, bovenaan open, 50 st., 0,12 mm, premium
SCHÄFER SHOP insteekhoesje, A4, bovenaan open, 50 st., 0,12 mm, premium
  vanaf 0,08 € vanaf 0,08 €
per st. vanaf 20 verpak. van 50 st.
SCHÄFER SHOP markeerstift, diverse kleuren, set van 4
SCHÄFER SHOP markeerstift, diverse kleuren, set van 4
  vanaf 0,37 € vanaf 0,37 €
per st. vanaf 1 set van 4 st.
Kartonnen gekleurde tabbladen, met dekblad, A4, 5 delig (5 kleuren)
 
Kartonnen gekleurde tabbladen, met dekblad, A4, 5 delig (5 kleuren)
  vanaf 0,85 € vanaf 0,85 €
per st. vanaf 10 set
Paperclips, zonder bolvormig uiteinde, vernikkeld, 1000 stuks, lengte: 26 mm
Paperclips, zonder bolvormig uiteinde, vernikkeld, 1000 stuks, lengte: 26 mm
in plaats van 1,99 € vanaf 1,49 € vanaf 1,49 €
per pak
DURACELL® Batterijen Plus, Micro AAA, 1,5 V, 8 stuks
 
DURACELL® Batterijen Plus, Micro AAA, 1,5 V, 8 stuks
  vanaf 0,79 € vanaf 0,79 €
per st. vanaf 3 verpak. van 8 st.
STAEDTLER whiteboardmarker Lumocolor®, set van 8, gesorteerd op kleur
STAEDTLER whiteboardmarker Lumocolor®, set van 8, gesorteerd op kleur
  vanaf 10,40 € vanaf 10,40 €
per st.

Onze service

Wij bieden u een grote selectie van kantoorbenodigdheden, verbruiksartikelen en kantoortechnologie in de beste kwaliteit van topmerken. Omdat snelheid een echte succesfactor is, hebben we de meeste van onze producten op voorraad - en leveren we altijd zo snel mogelijk.

Wij zijn er zeker van dat u de juiste producten vindt om uw dagelijks werk in uw kantoor, thuiskantoor of magazijn in de toekomst nog gemakkelijker te maken.


  • Snelle levering
  • Schäfer Shop-eigen merk
  • Aantrekkelijke spaaraanbiedingen
  • Top prijs/prestatieverhouding

Uw service bij Schäfer Shop AL ONZE SERVICES

PREMIUM SERVICE

Plant u een nieuwbouw, verbouwing, renovatie of nieuwe inrichting van uw pand? Dan is onze Premium Service de juiste keuze!

MONTAGESERVICE

Op aanvraag monteren onze gespecialiseerde medewerkers uw meubels direct ter plaatse en nemen ze de verpakking mee.

TOT 3 JAAR GARANTIE

Naast de wettelijke garantie bieden wij op de meeste producten een garantie van 3 jaar. Veel geselecteerde producten worden zelfs geleverd met 5 of 10 jaar garantie!

Onze adviseurs helpen u graag verder

0800 34 044
ma - vr 8.30 - 16.30 uur

ONZE BUITENDIENST

CATALOGUS

Kantoorbenodigdheden en technologie - alles voor uw dagelijkse werkzaamheden


Zonder kantoorbenodigdheden is er geen gereguleerde procedure: Wat zou de dagelijkse gang van zaken zijn zonder alle kleine helpers op het werk? Dagelijks worden kantoorbenodigdheden, verbruiksartikelen en kantoortechnologie voortdurend gebruikt. Ons assortiment kantoorbenodigdheden is breed en biedt u alles wat u nodig heeft voor optimaal werk op kantoor. Hier vindt u kantoorbenodigdheden van topmerken zoals Sigel, Leitz, HP, Durable en natuurlijk ons populaire private label Made by SSI Schäfer. Wij leveren alle kantoorbenodigdheden op uw verzoek, zelfs in grote hoeveelheden.


Kantoorbenodigdheden altijd op voorraad: inkt en toner


Printers zijn onmisbaar in elk kantoor. Om plotselinge storingen te voorkomen, moet u altijd inkt en toner en soortgelijke kantoorbenodigdheden op voorraad hebben. In onze webshop vindt u een groot assortiment kantoorbenodigdheden zoals inktpatronen van de bekendste fabrikanten zoals CANON, HP of broer en ons populaire eigen merk Made by SSI Schäfer.


Hoogwaardige kantoorbenodigdheden voor het schrijven en corrigeren


Potloden, kleefstoffen, slijpers: Alles wat u nodig heeft voor het schrijven en corrigeren is bij ons verkrijgbaar. Kantoorbenodigdheden, die dagelijks worden gebruikt en altijd op voorraad moeten zijn, kunnen op elk moment opnieuw worden besteld. Wij kunnen u ook navulinkten en navullingen leveren voor bijzonder populaire kantoorartikelen zoals Edding-pennen of hoogwaardige mechanische potloden en balpennen.

Levendig presenteren en modereren met de juiste kantoorartikelen


Illustreer tijdens vergaderingen uw gedachten en leg belangrijke ideeën vast. Onze flipcharts, whiteboards, overheadprojectoren en andere kantoorbenodigdheden kunnen hierbij helpen. Met de juiste matige accessoires kunt u uw mogelijkheden optimaal benutten. Uw publiek zal veel beter in staat zijn om informatie op te nemen als u levendig wordt gepresenteerd.


Altijd up-to-date: Onze computertechnologie


Laptops, tablets, computers: Bij ons vindt u een grote selectie van verschillende producten op het gebied van computertechnologie, die worden aangevuld met de juiste netwerktechnologie, opslagmedia en nog veel meer. Natuurlijk bieden wij ook kantoorbenodigdheden zoals ergonomische toetsenborden en PC-muizen die uw polsen beschermen.


Multimedia, telecommunicatie: altijd state of the art


De wereld is genetwerkt - en biedt onbegrensde communicatiemogelijkheden. Met de juiste multimedia- en telecommunicatietoebehoren zoals faxapparaten, telefoons en mobiele telefoons bent u altijd bereikbaar. Conferentiesystemen, televisies en camera's ondersteunen ook uw multimediacommunicatie. Ontdek de verschillende hoogtechnologische producten in ons assortiment kantoorbenodigdheden.


Klein, maar oho: Kantoorbenodigdheden voor uw bureau-uitrusting


Kantoorbenodigdheden zoals paperclips, elastiekjes of punaises zijn voortdurend nodig in het dagelijkse werk en moeten altijd in een bepaalde hoeveelheid beschikbaar zijn. Tot de goede kantoorbenodigdheden behoren ook kantoorbenodigdheden zoals een schaar, ponsen en ponsen. Hier krijgt u alles wat dag na dag gebruikt wordt op uw werkplek in duurzame kwaliteit en tegen eerlijke prijzen.

Printers en kantoormachines voor elke behoefte


Hoogwaardige kantoormachines maken uw dagelijks werk veel gemakkelijker, of het nu gaat om versnipperaars, printers, lamineermachines of andere technische kantoorapparatuur. Wie met geld te maken heeft, vindt bij ons bovendien de meest uiteenlopende kassa's en geldtelsystemen.


Papier en andere kantoorbenodigdheden voor elke gelegenheid


Ook in onze digitale samenleving sterft papier niet uit, daar zijn we zeker van. U gebruikt zeker ook regelmatig printer en kopieerpapier of schrijft belangrijke informatie op plakbriefjes op. Hier vindt u alle papieren kantoorbenodigdheden die u nodig heeft in uw dagelijks kantoorleven. Wij bieden ook fotopapier, briefpapier en kalenders aan in onze webwinkel. Omdat milieubescherming voor ons erg belangrijk is, vindt u hier ook een grote keuze aan gerecycled papier en andere duurzame kantoorbenodigdheden.


Archiveren en regelen van belangrijke documenten met de juiste kantoorbenodigdheden


Organiseer uw bestanden en documenten met de juiste kantoorbenodigdheden! Onze archiveringssystemen helpen u daarbij. Wij bieden u een grote keuze aan kantoorbenodigdheden om uw dagelijkse werkzaamheden te organiseren en te archiveren: van mappen, transparante hoezen en mappen tot klemborden en hangmappen. U heeft ook de keuze tussen verschillende tassen en koffers voor het opbergen van uw bestanden.

Top Deals
U bespaart 7,00 €
24,99 €
slechts 17,99 €
per st.
excl. btw excl. transportkosten

Bel ons gewoon op!

0800 34 044

Contactformulier

maandag - vrijdag: 8.30 - 16.30 uur

Live chat

Chat nu met ons support team.

Ontvang exclusieve nieuwsbriefvoordelen en eenmalig € 10,- korting