Contact

Live chat
Accepteer deze om onze livechat te gebruiken
Live Chat
Maandag tot vrijdag van 8:30-16:30
02 725 00 00
Maandag tot vrijdag van 8:30-16:30
Contactformulier
Stuur ons een bericht
Newsletter
Ontvang exclusieve nieuwsbriefvoordelen en eenmalig € 10,- korting
Inloggen

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Eenvoudig favorieten markeren voor later
  • Gemakkelijk uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
02 725 00 00
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
0

Er liggen geen artikelen in uw winkelmandje

Naar uw winkelmandje
Service Hotline
02 725 00 00
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
Nu slim investeren en besparen.
Tot 38% korting.
  1. Home

Navigatie tonen

FAQ

Retour & Omruiling

1. Hoe retourneer ik artikelen?

Voor retouren kunt u terecht bij onze klantenservice. U kunt ons bereiken op 02 725 00 00 of stuur een e-mail naar: info@schaefer-shop.be.

2.  Wat doe ik bij transportschade?

Lees de paragraaf "Garantie" in onze Algemene voorwaarden.

3. Ontvang ik een creditnota na terugzending van mijn goederen?

Zodra de ontvangst van uw geretourneerde goederen is bevestigd en deze zijn gecontroleerd op volledigheid en eventuele schade, ontvangt u een creditnota per e-mail of post.


4. 
Met wie moet ik contact opnemen in geval van een klacht?

Als u een klacht hebt, neem dan persoonlijk contact met ons op via 02 725 00 00. Of stuur een e-mail naar: info@schaefer-shop.be.

5. Kan ik beschadigde producten direct bij levering retourneren?

Het is mogelijk om het aannemen van beschadigde producten te weigeren. Onze transportpartners zijn geïnstrueerd om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen van dergelijke schade, zodat we snel een vervangende levering kunnen regelen. Als u van plan bent de ontvangst van beschadigde producten te weigeren, kunt u ons hierover ook vooraf informeren. U kunt contact met ons opnemen via telefoon op 02 725 00 00 of per e-mail naar info@schaefer-shop.be.

‹ Terug naar het overzicht