1. Hoe retourneer ik artikelen?
Voor retouren kunt u terecht bij onze klantenservice. U kunt ons bereiken op 02 725 00 00 of stuur een
e-mail naar: info@schaefer-shop.be.
2. Wat doe ik bij transportschade?
Lees de paragraaf "Garantie" in onze Algemene voorwaarden.
3. Ontvang ik een creditnota na terugzending van mijn goederen?
Zodra de ontvangst van uw geretourneerde goederen is bevestigd en deze zijn gecontroleerd op volledigheid en eventuele schade, ontvangt u een creditnota per e-mail of post.
4. Met wie moet ik contact opnemen in geval van een klacht?
Als u een klacht hebt, neem dan persoonlijk contact met ons op via 02 725 00 00.
Of stuur een e-mail naar: info@schaefer-shop.be.
5. Kan ik beschadigde producten direct bij levering retourneren?
Het is mogelijk om het aannemen van beschadigde producten te weigeren. Onze transportpartners zijn geïnstrueerd om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen van dergelijke schade, zodat we snel een vervangende levering kunnen regelen.
Als u van plan bent de ontvangst van beschadigde producten te weigeren, kunt u ons hierover ook vooraf informeren. U kunt contact met ons opnemen via telefoon op 02 725 00 00 of per e-mail naar info@schaefer-shop.be.
‹ Terug naar het overzicht