Contact

Live chat
Accepteer deze om onze livechat te gebruiken
Live Chat
Maandag tot vrijdag van 8:30-16:30
02 725 00 00
Maandag tot vrijdag van 8:30-16:30
Contactformulier
Stuur ons een bericht
Newsletter
Ontvang exclusieve nieuwsbriefvoordelen en eenmalig € 10,- korting
Inloggen

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Eenvoudig favorieten markeren voor later
  • Gemakkelijk uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
02 725 00 00
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
0

Er liggen geen artikelen in uw winkelmandje

Naar uw winkelmandje
Service Hotline
02 725 00 00
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
Nu slim investeren en besparen.
Tot 38% korting.
  1. Home

Navigatie tonen

FAQ

Mijn shop

1. Wat kan ik verwachten wanneer ik een klantaccount aanmaak?

Met een klantaccount kunt u verschillende extra functies gebruiken:


  • Adres wijzigen
  • Leverings- en facturatieadressen beheren
  • Inloggegevens wijzigen
  • Favorietenlijst
  • Nieuwsbrief-instellingen
  • Retourneren
  • Kopie factuury
  • Mijn bestellingen
  • Betalingen en saldo
  • Accountgegevens beheren
  • Ondersteuning


Mijn Shop

2. Welke voordelen biedt een klantaccount?

Alle voordelen op een rij:

  • Individueel & gratis
  • Sneller bestellen
  • Bestelstatus op elk moment opvragen
  • Handige favorietenlijstfunctie
  • Handig adresbeheer
  • Bestellingen en facturen bekijken
  • Er wordt automatisch rekening gehouden met raamcontractvoorwaarden
  • Pakketten volgen
  • Kopie factuur aanvragen
  • Eenvoudige afhandeling
  • Ordergeschiedenis bekijken
  • Intelligente zoekfunctie

3. Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen? Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

U kunt uw wachtwoord eenvoudig wijzigen onder "MIJN SHOP" in de rubriek "Aanmeldingsgegevens wijzigen".


Mijn shop


Gebruik gewoon de functie "Wachtwoord vergeten" onder "Inloggen" om uw oude wachtwoord opnieuw in te stellen. Het enige wat u hoeft te doen is op "Wachtwoord vergeten" klikken en een e-mail met een bevestigingslink wordt naar u verzonden. U hoeft alleen uw wachtwoord via deze link te bevestigen. Als u geen e-mail ontvangt, controleer dan uw map met spam/junkmail óf probeer eerst uw cookies te verwijderen en probeer het nog eens.


Mijn Shop

4. Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam ben vergeten?

Dit kan helaas alleen uitgezocht worden door een van onze medewerkers. Neem gewoon contact met ons op en we zullen u zo snel mogelijk helpen.
Info: Alle registraties van voor 2015 met een gebruikersnaam worden bij wijzigingen gewijzigd in het e-mailadres van de contactpersoon.

5. Waarvoor dient het favorietenlijstje?

Op onze productoverzichtpagina's en de afzonderlijke productpagina's heeft u de mogelijkheid om producten aan uw favorietenlijst toe te voegen. Met deze functie kunt u artikelen markeren die u vaak bestelt of die u op een later tijdstip wilt bestellen.

Klik op de hartjesknop en het artikel wordt opgeslagen. Om uw favorietenlijstje te bekijken, logt u eerst in via "Mijn shop". Via het menu-item "Favorietenlijstje" heeft u direct toegang tot een overzicht van alle producten die u heeft gemarkeerd. U kunt een willekeurig aantal lijstjes maken en deze op elk moment bekijken, wijzigen of afdrukken.

Houd er rekening mee dat de optie "Favorietenlijstje" niet direct gerelateerd is aan uw winkelwagen. Als u een bestelling plaatst, worden de artikelen van uw favorietenlijst niet automatisch in uw winkelwagentje gelegd.

6. Hoe vraag ik een kopie van een factuur aan?

U kunt deze aanvragen onder "Mijn shop" in het menu-item "Kopie van de factuur". Houd uw factuurnummer bij de hand. Als u die niet heeft, zal een van onze medewerkers u graag helpen.

Mijn shop

7. Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen?

Onder "Mijn Shop" heeft u verschillende mogelijkheden om uw klantgegevens te wijzigen:

  • Adres wijzigen
  • Leverings- en factuuradressen
  • Aanmeldingsgegevens wijzigen


Mijn Shop

8. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn wachtwoord veilig is?

Om er zeker van te zijn dat elk nieuw of gewijzigd wachtwoord aan alle veiligheidseisen voldoet, bieden wij u een wachtwoordcontrole op de registratiepagina in de vorm van een duidelijke checklist die u direct laat zien aan welke veiligheidscriteria uw wachtwoord al voldoet en waar er nog ruimte is voor verbetering:

  • Minstens 8 tekens
  • Hoofdletters
  • Kleine letters
  • Speciale tekens zoals $, %, &, /, #, *, +, !, :, ?, =, („, „), .
  • Cijfers


9. Kan ik de instellingen voor de nieuwsbrief wijzigen?

Als u bent ingelogd in uw account, kunt u uw nieuwsbriefinstellingen en uw persoonlijke gegevens wijzigen.

‹ Terug naar het overzicht