1. Waar kan ik mijn leveringsstatus controleren?
Geregistreerde klanten kunnen de bezorgstatus van hun bestellingen bekijken in hun klantaccount 'inloggen'. Ze ontvangen per e-mail verzendinformatie over hun bestellingen.
2. Waar zie ik de leveringsdatum van mijn bestelling?
Na het verwerken van uw bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging. Hierin staat de respectievelijke levertijd per artikel. Omdat we in zo min mogelijk deelleveringen verzenden, kunnen de levertijden variëren als de producten zich op verschillende opslaglocaties bevinden.
3. Waar is mijn bestelde product?
Met een geregistreerde webshop acount kunt u gemakkelijk uw bestellingen bekijken onder "Mijn shop". Voor artikelen die als pakket verzonden kunnen worden, bieden wij u de mogelijheid om uw bestelling te volgen onder "Mijn bestellingen".
Voor goederen die met een transportdienst verzonden worden, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op: 02 725 00 00
Op dit moment werken we erann om het mogelijk te maken om alle bestellingen te volgen om de levering nog transparanter voor u te maken.
4. Welke vervoerder levert mijn goederen?
Dit is afhankelijk van de afleverlocatie. Wij werken samen met een groot netwerk aan vervoerders.
Goederen die als pakket verstuurd kunnen worden, verzenden we meestal via GLS of DPD. U ontvangt van ons uitgebreide verzendinformatie per e-mail. Voor enkele leveringen kunnen we geen verzendinformatie aanbieden, onze excuses daarvoor.
5. Zijn er kosten verbonden aan een annulering?
Als u een bestelling wilt annuleren, raden wij u aan zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice op het tel. 02 725 00 00 of via info@schaefer-shop.de . Onze klantenservice zal dan individueel controleren of het nog steeds mogelijk is om uw bestelling kosteloos te annuleren.
6. Waarom is er geen tracking beschikbaar voor deze levering?
We proberen deze service voor alle leveringen aan te bieden, maar kunnen dit niet garanderen. Wij zijn hierin afhankelijk van een groot netwerk aan dienstverleners.
Zo kunnen we geen tracking aanbieden voor levering door een meubelvervoerder (grote pakketten met franco levering). In dit geval ontvangt u verzendinformatie wanneer uw levering door de transporteur is ontvangen. Zij nemen dan contact met u op om de afleverdatum met u af te spreken.