Particuliere of zakelijke klant?

Alle prijzen excl. BTW.

FR
Particuliere of zakelijke klant?

Alle prijzen excl. BTW.

FR
Inloggen

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Eenvoudig favorieten markeren voor later
  • Gemakkelijk uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
0800 34 044
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
Winkelmandje 0

Er liggen geen artikelen in uw winkelmandje

Naar uw winkelmandje
Service Hotline
0800 34 044
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
Menu
terug
terug
terug
Naar de merkenshop: TimeMoto

TimeMoto tijdregistratie TM-626, compleet systeem, ID via PRFID, PIN of vingerafdruk

Artikelnummer: 174190
Toon meerToon minder

Productbeschrijving

De ingebouwde RFID proximitylezer van de TM-616-terminal zorgt voor een efficiënte en betrouwbare aanwezigheidsregistratie.
Te combineren met PC software voor gebruik op een enkele PC of TimeMoto Cloud. Kies TimeMoto Cloud voor onmiddellijke synchronisatie vanaf elke locatie en op elk moment. Het tactiele keypad vergemakkelijkt het in- en uitklokken van medewerkers. De juiste tools binnen bereik om uw personeelsbestand efficiënt te beheren.
TimeMoto tijdregistratiesysteem TM-626 is ontworpen om een
efficiënte en betrouwbare aanwezigheidsregistratie voor bedrijven tot 200
werknemers mogelijk te maken.
Met het 2.8” TFT display, de 1 GHz Dual Core-processor en de ingebouwde RFID lezer zorgt dit systeem voor betrouwbare, onmiddellijke authenticatie. De geheugencapaciteit slaat tot 10.000 logs op.
Met TimeMoto Cloud kunt u al uw urenregistraties, werkroosters en rapportages vanaf elke locatie afhandelen, op elk gewenst moment.
Het TimeMoto systeem bevat een proefversie voor 30 dagen van TimeMoto Cloud Plus. Dit geeft u de gelegenheid en tijd om de vele voordelen van TimeMoto Cloud te ontdekken voordat u een abonnement kiest.
Specificaties:

  • Tijdregistratie compleet system: terminal en standard PC-Software
  • Inklokken met een RFID badge of PIN code of vingerafdruk
  • Tot 200 werknemers/tot 10.000 logs
  • Snelle authentificatie
  • Interface: Ethernetpoort, Wi-Fi module en USB Host
  • Druktoetsen
  • 2,8” TFT Display
  • Talen: EN, ES, FR, DE, IT, PT, NL, PL, SK, CZ, HU, SV, DA, FI en ZH
  • Besturingsystem: Windows 7, 8, Server 2008
  • Verzamelt en berekent het aantal gewerkte uren, projecturen, overwerk en afwezigheid (MiLoG)
  • Geheugen: 64 MB RAM/128 MB flashgeheugen
  • Afmetingen: b 99,5 x d 44,3 x h 215 mm
  • Gewicht: 470 g
  • Inhoud van de verpakking: Safescan TM-626 tijdregistratiesysteem, handleiding, voedingsadapter (EU-, UK- en US-stekkers), 5 RFID badges, wandmontageset
  • CE gecertificeerd
  • 3 jaar garantie
Toon meerToon minder

Technische gegevens

  • Aantal medewerkers max.200
  • Breedte (mm)99.5
  • Capaciteit200 medewerkers
  • Diepte (mm)44,3
  • Gehechtheidwandmontage
  • Hoogte (mm)215
  • Kleurzwart
  • Leveringsomvanginclusief Safescan TA-tijdregistratiesoftwarelicentie, voeding met Euro-, UK- en USA-stekker, 5 RFID-kaarten, montagemateriaal, connector voor toegangscontrole
  • RegistratiePIN, RFID Chip, vingerafdruk
  • StroomvoorzieningStroomaansluiting

Schäfer Shop kwaliteit en service

2 jaar garantie

Bijzondere kenmerken van dit product

RFID-sensor
gezichtsherkenning
Vingerafdruksensor geïntegreerd
€ 559,98
slechts € 435,00
per st.
excl. btw, excl. handlingkosten
Voor bestellingen met een orderwaarde van minder dan € 50 (excl. btw) brengen wij € 8,00 handlingkosten in rekening. Voor bestellingen boven € 50 (excl. btw) leveren wij over het algemeen "franco", d.w.z. zonder handlingkosten. Uitzonderingen zijn artikelen die voorzien zijn van een logo. U vindt de logo's in onze
Algemene voorwaarden
Deze eigenschap is niet compatibel met een andere eigenschap die u geselecteerd heeft. Door er op te klikken maakt u uw vorige selectie mogelijk ongedaan. Selecteer er een
-
+

Levertijd: binnen 2 weken

  • Aankoop op factuur mogelijk
  • Veilige en snelle betaling
  • Tot 3 jaar garantie

Productreviews

Help ons om nog beter te worden: beoordeel de kwaliteit en prijs-kwaliteitverhouding van dit product en vertel ons wat u er leuk aan vindt of dat we iets aan het product kunnen verbeteren.

of

Creëer een klantaccount


Account maken - uw voordelen in één overzicht

  • Bestelstatus op elk moment nakijken
  • Handige favorietenlijstjes
  • Eenvoudig adressenbeheer
  • Uw facturen in één overzicht
naar de registratie

slechts
-
+

Bel ons gewoon op!

0800 34 044

Contactformulier

ma - vr 8.30 - 16.30 uur

Live chat

Chat nu met ons support team.

Ontvang exclusieve nieuwsbriefvoordelen en eenmalig € 10,- korting

Selecteer:

Nieuwe klant?