Inloggen

Aanmelden

beveiligd
  • Status van bestelling bekijken
  • Eenvoudig favorieten markeren voor later
  • Gemakkelijk uw adressen beheren
  • Uw facturen in één overzicht
Service Hotline
02 725 00 00
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
0

Er liggen geen artikelen in uw winkelmandje

Naar uw winkelmandje
Service Hotline
02 725 00 00
ma - vr 8.30 - 16.30 uur
terug
terug
terug
  1. Home

Navigatie tonen

FAQ

Algemeen

1. Wat is het verschil tussen "Zakelijke klanten" en "Particuliere klanten" in de webshop?

U kunt bij ons bestellen als zakelijke klant (B2B) of als particuliere klant (B2C). Voor zakelijke klanten worden de productprijzen weergegeven zonder de in België geldende btw en voor particuliere klanten inclusief de in België geldende btw.

Algemeen

2. Hoe vind ik een item uit de catalogus in de online shop?

In het zoekveld in onze online shop kunt u het bestelnummer of een zoekterm invoeren, zoals de naam van het product dat u zoekt.

Zoeken

3. Hoe kan ik op de hoogte blijven van aanbiedingen of nieuwe producten en services?

U kunt zich gewoon aanmelden voor onze nieuwsbrief. Als u zich inschrijft, ontvangt u een voucher ter waarde van €10, die u eenmalig kunt inwisselen voor een minimale bestelwaarde van €50. Op die manier blijft u regelmatig op de hoogte van onze aanbiedingen en nieuwtjes, en profiteert u meteen van een aantrekkelijk voordeel.

Abonneer u op onze nieuwsbrief >

4. Wat moet ik doen als ik een artikel niet meer in de online shop kan vinden?

Onze productadviseurs helpen u graag verder. U kunt ze telefonisch bereiken op 02 725 00 00 of via e-mail op info@schaefer-shop.be

5. Hoe kan ik me afmelden voor een catalogus?

Ontvang alleen wat echt bij u past. Wilt u zich afmelden voor één of meerdere catalogi? U kunt ons hiervoor per e-mail bereiken op: info@schaefer-shop.be

‹ Terug naar het overzicht